- Broj dozvole za izvođenje studijskog programa 07.023/612-2-9/11
- Datum dozvole za izvođenje studijskog programa 10.11.2011.
- Broj uvjerenja o početnoj akreditaciji studijskog programa 07.023/612-2-8/11
- Datum uvjerenja o početnoj akreditaciji studijskog programa 17.10.2011.
Nastavni plan zaključno sa 2016/17 godinom:
- Studijski program Poslovno upravljanje – Lista obaveznih i izbornih predmeta (uz dodatak Teorija preduzeća i Organizaciono ponašanje)
Nastavni plan od 2017/18 godine i Odluka Senata UIS-a:
*Napomena: Odluka NNV 1686/17 od 6.7.2017.; Odluka Senata UIS-a 01-C304XXXIV/17 od 11.7.2017.;
Izmjene silabusa:
- Metodologija NIR-a 2155/19 24.10.2019
- Brend menadžment 22.3.2019. / 629/19
- Međunarodni strategijski menadzment 25.11.2021. / 2214/21
Napomena: Silabusi su objavljeni u skladu sa preporukom Komiteta za osiguranje klaviteta UIS-a. Silabuse usvaja NNV fakulteta. Prijave nedostataka možete izvršiti kod prodekana za nastavu ili putem e-pošte urednik@ekofis.ues.rs.ba
Studijski program Poslovno upravljanje sadrži sljedeće smjerove:
- Međunarodno poslovanje preduzeća
- Menadžment
- Marketing
Cilj studijskog programa:
Cilj studijskog programa Poslovno upravljanje je obezbjeđivanje naučno istraživačkog, akademskog i praktičnog osposobljavanja studenata za samostalno bavljenje istraživačkim, ekspertskim, konsultantskim i primjenjenim aspektima međunarodnog biznisa, menadžmenta i marketinga. Studenti na taj način stiču kompetencije za obavljanje širokog kruga poslova, kako bi na uspješan način odgovorili izazovima savremenih tržišnih uslova
Ishodi učenja:
Nakon završetka drugog ciklusa studijskog programa Poslovno upravljanje student će biti u stanju da:
- pokaže sistematično razumjevanje i savladavanje teorijskih i praktičnih znanja iz oblasti menadžmenta i marketinga na domaćem i međunarodnom nivou,
- primjeni stečena znanja za samostalne preduzetničke poduhvate i menadžerske poslove na različitim poslovnim funkcijama,
- posjeduje interpersonalne vještine i vještine timskog rada, te pokazuje sposobnosti vođenja i pokretanja inicijativa,
- priprema marketinške planove, kreira i realizuje konkurentnu politiku cijena, kreira i usmjerava realizaciju međunarodnih promotivnih strategija;
- organizuje i realizuje istraživanje inostranih tržišta i okruženja, izabere i realizuje najpovoljniju strategiju ulaska na inostrano tržište i da posreduje u tokovima i odnosima međunarodnog biznisa
Nakon završetka drugog ciklusa studija kandidat stiče zvanje:
- MASTER EKONOMIJE (300 ECTS) – Poslovno upravljanje
Ekonomski fakultet Pale